2012-05-21

2012-05-21 @ 11:17:12
yoyoyo. då har man överleft sin första multisporttävling. larz-beritz (jag&magnus) kom mot förmodan sist i sin klass, men nådde sitt mål, att spöa twisted sisters (mina twistade systrar) med några hästlängder! lik förbannat fick dom jäklarna en pallplats i sin klass. Banan bestod av orienteringslöpning, mountainbikeorientering och paddelorientering, och det tog ca 6 timmar att ta sig runt. en upplevelse kan jag säga! är dock lite besviken på träningsverken, som konstigt nog håller sig på en blygsam nivå. men nu har jag iallafall fått en kickstart på hårdträningen! måste ju gymma på nu i veckan innan badhuset stänger >.<

förövrigt så är jag nu klar med alla mina kurser, uppsagd från jobbet och letar boende förfullt i uppsala. ser dock ut som att det lutar mot husbil för ett tag >.<




sweet like a chica cherry cola'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback